Inschrijving

De agenda wordt bijgewerkt zodra er meer informatie beschikbaar is.

Onze volgende evenementen worden:

Onder voorbehoud op:

  • 17-19 september 2021
  • 13-15 mei 2022
  • 16-18 september 2022

Ravenskeep heeft een limiet op het maximum aantal deelnemers en vol=vol. Ruim van tevoren wordt de inschrijvingsdatum bekend gemaakt. Kun je op dat moment niet? Vraag dan iemand anders om je in te schrijven.

LET OP! Niet gelijk zelf geld overmaken na de inschrijving. Na jouw online inschrijving, zal de penningmeester een bericht sturen naar het opgegeven emailadres met het juiste bedrag en de omschrijving die erbij hoort. Zie hieronder hoe dat werkt.

Vernieuwde inschrijving in 8 stappen

1: Vooraf mailen over betalingsregelingen

Verzoeken om betalingsregelingen (en andere financiële bijzonderheden) ontvangt de penningmeester graag per mail: penningmeester@ravenskeep.nl

2: Inschrijven

Hier komt nog nieuwe informatie

3: Online inschrijfformulier invullen

Vul het inschrijfformulier in zoals je gewend bent. Maar: nog niet betalen!
NB: Volgorde wordt bepaald op basis van indienen van het online inschrijfformulier! De tijdstip wordt geregistreed door de server. De betaling maakt dan ook géén onderdeel meer uit van de bepaling van de inschrijfvolgorde.

Kijk op het pagina over Eten en Drinken voor de menukaarten voor vlees en vegetarisch voor de komende evenement.

4: E-mail met betaalgegevens: betalen binnen 48 uur

Na het indienen van het formulier krijg je via de mail een ontvangstbevestiging van je inschrijving met daarin het exacte bedrag dat je moet betalen, de rekeningnummer en de omschrijving. Zie in stap 5 [link] wanneer je een bericht kan verwachten.

Maak dit bedrag over binnen 48 uur! Is je betaling niet binnen de afgesproken tijd binnen? Dan verschuif je automatisch naar de wachtlijst, tenzij je vooraf andere afspraken hebt gemaakt (zie stap 1).

AUB niet betalen voordat je een email ontvangt; dit geeft alleen extra werk voor de penningmeester.

5: E-mail met bevestiging

Na je betaling ontvang je een bevestiging van betaling. NPC’s en SL’s krijgen dan meteen ook een bevestiging van deelname. De eerste spelersplaatsen worden bevestigd op basis van de verhouding NPC/SL/speler.

6: Rustig afwachten 😊

Als je wél een bevestiging van betaling hebt gekregen, maar nog géén bevestiging van deelname, wacht dan rustig af. Wees gerust: het bestuur is je écht niet vergeten!

7: Inschrijvingen gaan DICHT

Na 3 weken kun je niet meer inschrijven! (dus ook voor NPC’s en SL’s!). Zorg dus dat je drie weken ingeschreven bent.

8: Schrijf je op tijd uit als je niet kunt komen!

Uiteraard kan je niet alles maanden van tevoren voorzien; soms zijn er omstandigheden waardoor je niet kunt komen.

Heb je al een bevestiging van deelname, maar kan je helaas toch niet komen? Schrijf je op tijd uit, dat voorkomt dat je een plek bezet houdt van een deelnemer op de wachtlijst.

Beleid over annuleringen

Als je bent ingeschreven, maken we vaak al kosten of reserveringen die we niet meer op het laatste moment vergoed krijgen.

Kosteloos annuleren kan tot 2 weken voor het evenement. Je krijgt dan zowel je inschrijfgeld als je betaling voor de maaltijd op zaterdag terug. Binnen 2 weken voor het evenement annuleren kan, maar niet meer kosteloos. Hieronder een overzicht:

TermijnInschrijfgeldCateringBarkaartenMeubilairLidmaatschap
Tot 2 weken vóór het evenement (uiterlijk 5 september).100% retour100% retour100% retour100% retourWordt niet terugbetaald
1-2 weken vóór het evenement (uiterlijk 12 september)50% retour*100% retour100% retourNiets retourWordt niet terugbetaald
Binnen 1 week voor het evenement (uiterlijk 20 september)Niets retour*Niets retour100% retourNiets retourWordt niet terugbetaald

* In schrijnende gevallen kan het bestuur besluiten het volledige bedrag terug te betalen. Dit is echter géén recht!

Annuleren kan alléén via een email gestuurd naar penningmeester@ravenskeep.nl. Annuleringen via andere kanalen worden niet in behandeling genomen.
Alvast bedankt voor de medewerking!