Inschrijving

De agenda wordt bijgewerkt zodra er meer informatie beschikbaar is.

Onze volgende evenementen worden op:

  • Eerst volgende evenementen:
  • Call 50: 24 – 26 mei 2024
  • Call 51: 13 – 15 september 2024
  • Call 52: 16 – 18 mei 2025
  • Call 53: 19 – 21 september 2025

Ravenskeep heeft een limiet op het maximum aantal deelnemers en vol=vol. Ruim van tevoren wordt de inschrijvingsdatum bekend gemaakt. Kun je op dat moment niet? Vraag dan iemand anders om je in te schrijven.

LET OP! Niet zelf geld overmaken na de inschrijving. Je kan alleen betalen via de Webshop

Inschrijving Via de Webshop

1: Vooraf mailen over betalingsregelingen

Verzoeken om betalingsregelingen (en andere financiële bijzonderheden) ontvangt de penningmeester graag per mail voor dat de inschrijving begint: penningmeester@ravenskeep.nl

Account aanmaken

Je moet dus eerst je E-mail registreren!

Beweeg je muis over de link naar “Winkel” boven aan de Ravenskeep webpagina. Er rolt dan een menu uit waarin je de optie “Mijn Account” kunt selecteren. Registreer je email adres. Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord toegestuurd.
Deze kan je wijzigen in jouw Account in de webshop.

Eerste keer een bestelling doen

Inloggen doe je met je Gebruikersnaam en je Wachtwoord.
Indien je je wachtwoord vergeten bent, kun je de link “Wachtwoord vergeten?” gebruiken om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Als je al eerder een bestelling hebt gedaan via de webshop: dan kan je hier ‘wachtwoord vergeten’ invullen. Zo wordt je account geactiveerd en krijg je een wachtwoord in je e-mail.

Winkelmandje

Hier kan je alle producten zien die je in je winkelmandje hebt. Je kan ook de aantallen nog wijzigen. Je kan alles alvast vooraf in je winkelmandje doen: als je een account hebt, vind je je bestelling de volgende keer dat je inlogt terug in het winkelmandje.

Lidmaatschap

Als je een ticket bestelt en je hebt nog geen lidmaatschap betaald dan is je ticket ongeldig. Controleer dus altijd of je deze al betaald hebt  of voeg deze toevoegen aan je mandje. Je kunt onder “Mijn Account” bij je eerdere bestellingen zien of je deze al betaald heb. Sommigen hebben de afgelopen twee jaar het bedrag direct overgemaakt, die kan je nu dus nog niet zien in ‘Mijn Account’. Na deze inschrijving kan je alleen via de webshop je lidmaatschap betalen. (dus vanaf 2022 alleen via de webshop)
Als er iets in je winkelmandje ligt betekent dit niet dat het voor je gereserveerd wordt. Pas als je betaling is gedaan ben je zeker van je ticket. Je kan ook zien hoeveel items er van een product beschikbaar  zijn. Je kan bijna alle producten al op voorhand in je winkelmandje doen, en op het moment van inschrijven hoef je dan alleen je ticket toe te voegen om vervolgens te bestellen.
 

Bestellen

Kijk goed welke je kiest! Er zijn vijf categorieën,
Speler tickets
Figuranten tickets
Spelleider tickets
Bar personeel volledige evenement tickets

Als je opbouw kiest, vergeet dan niet de Gratis vrijdag avond maaltijd mee te bestellen!

Dus kijk rustig welke je moet hebben.

Bestelling afronden

Als je mandje zo is dat je wilt gaan bestellen, dan klik je  op  ‘Doorgaan naar afrekenen’ je gaat dan door naar het bevestigingsscherm. Bij dit scherm heb je een vak BESTELNOTITIES.

Als je voor meerdere personen besteld, mail de de namen naar de secretaris zodat hij/ zij dit bij de bestelling kan neerzetten. Zorg dat maar 1 iemand van je spelersgroep verlichting of elektra aanvraagt, Dit voorkomt verwarring. Voor welke tent je dit besteld mag je doorgeven bij logistiek.


Links staan  een aantal verplichte vakken, wij hebben deze informatie niet nodig. Wees creatief en geef de meest interessante adressen op, dan kunnen wij ook lachen tijdens de administratie. Ook je adres kan je al van te voren invullen bij ‘mijn account’ . Je naam en e-mailadres zijn wel belangrijk.

Betalen

Je kan betalen met IDEAL of Bankoverschrijving in de webshop.

Een betalingsregeling aanvragen:
Als je een betalingsregeling wilt dan is dit mogelijk. Graag dan twee dagen voor de inschrijving contact opnemen met de secretaris. van de secretaris krijg je dan een kortingscode voor een evenement ticket en hij/zij stuurt je door naar de penningmeester om gezamenlijk een regeling te treffen. Ook als je dan meerdere producten wil bestellen willen we dit weten, dan krijg je voor het totaal van je bestelling een code. Je doet dan dus wel de bestelling maar betaalt op het moment niets.

Bevestiging

Als je betaling gelukt is, dan krijg je een bevestigingsmail. Hierin staat wat je besteld hebt. Als wij je bestelling verwerkt hebben krijg je hier ook een mail van. Dit is de bevestiging dat je zeker bent van je ticket.

Lidmaatschap!: Als je een ticket bestelt en je hebt nog geen lidmaatschap betaald dan is je ticket ongeldig. Controleer dus altijd of je deze al betaald hebt en anders moet je deze toevoegen aan je mandje.

Schrijf je op tijd uit als je niet kunt komen!

Uiteraard kan je niet alles maanden van tevoren voorzien; soms zijn er omstandigheden waardoor je niet kunt komen.

Heb je al een bevestiging van deelname, maar kan je helaas toch niet komen? Schrijf je op tijd uit, dat voorkomt dat je een plek bezet houdt van een deelnemer op de wachtlijst.

Beleid over annuleringen

Als je bent ingeschreven, maken we vaak al kosten of reserveringen die we niet meer op het laatste moment vergoed krijgen.

Kosteloos annuleren kan tot 2 weken voor het evenement. Je krijgt dan zowel je inschrijfgeld als je betaling voor de maaltijd op zaterdag terug. Binnen 2 weken voor het evenement annuleren kan, maar niet meer kosteloos. Hieronder een overzicht:

TermijnInschrijfgeldCateringBarkaartenMeubilairLidmaatschap
Tot 2 weken vóór het evenement 100% retour100% retour100% retour100% retourWordt niet terugbetaald
1-2 weken vóór het evenement 50% retour*100% retour100% retourNiets retourWordt niet terugbetaald
Binnen 1 week voor het evenement Niets retour*Niets retour100% retourNiets retourWordt niet terugbetaald

* In schrijnende gevallen kan het bestuur besluiten het volledige bedrag terug te betalen. Dit is echter géén recht!

Annuleren kan alléén via een email gestuurd naar penningmeester@ravenskeep.nl. Annuleringen via andere kanalen worden niet in behandeling genomen.
Alvast bedankt voor de medewerking!